sunnuntai 23. helmikuuta 2014

VIA IPHONE



Mun kameranrullassa on jo niin paljon kuvia, että päätin pitkästä aikaa tulla tännekkin niitä jakamaan, tietenkin pienten selostuksien kera.
Oon saanut taas motivaatiota liikuntaa kohtaan ja selailinkin netistä jo kaikkia ihania salivaatteita ja värikkäitä lenkkareita kevättä ja kesää varten :-) Loma on mulla alkanut tosi hyvin, vaikka melkein joka päivälle onkin jotain suunnitelmaa ja sellanen kunnon lomalepäily jää vähän vähemmälle. Huomenna ois tarkoitus mennä shoppailemaan siskon kanssa ja kohtapuoliin suuntaankin sitten salille, moikka!


[1] Täydellinen maisema lentokoneen ikkunasta matkalla Italiaan. Kaikkein parasta oli kuitenkin se, kun näki Alpit alapuolella! #takemebacktoItaly [2] Selfie
[3] Abercrombien paidattomat miesmallit, joilla olikin paidat??
[4] iPad mini, kiitos lukio  Tosiaan oon niin koukussa tähän kun olla ja voi.. [5] Siinä mun yhen koulupäivän outfit johon kuulu myös valkoset conssit!
[6] Viime viikonloppuna juhlittiinkin kavereitten kaa Wanhojen jatkoilla, ja oli kyllä kieltämättä kivaa!
[7] Lentokentän Victoria's Secret, perfect! Harmi vaan, ettei mulla ollu enään rahaa käyttää tonne..
[8] Duomo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti