sunnuntai 17. marraskuuta 2013

THAT KIND OF LUX JUST AIN'T FOR US


IMG_6853  Hellou! Käytiin tänään siskon kanssa ottamassa muutamia kuvia mun toiveesta. En oo pitkään aikaan postaillu tälläsillä "kunnon kuvilla", joten vähän vaihtelua siihenkin.
Jos jotain kuulumisia tähän pitäs nyt kertoa, niin vietettiin perjantaina tyttöjen iltaa Ainolla, Karon ja Julian kaa. Oli tosi mahtavaa olla tyttöjen kaa keskenään ja päästä puhuun kaikesta. Tehtiin pitsaa, herkuteltiin ja katottiin leffa. Lauantaina nukuin pitkään, sit käytiin päivällä Karon kaa salilla ja mentiin vielä illalla Wadelle kattoon Project X, mikä oli kyl tosi hyvä! Niin ja oon tehnyt vihdoin paluun kentälle. Jalka on kestänyt ihan hyvin, vaikka totuttelua vaaditaankin tauon jälkeen. Ite kuitenkin oon tosi onnellinen kun vihdoin pääsen pelaamaan ja kiinni sellaseen normirytmiin! Ootan kyllä innolla futsalin alkua, mut ennen sitä pitää myös torstaina startata myös koeviikko käyntiin. Toivottavasti selviin! Koeviikon vika koehan on mun synttäripäivänä, heh. No mut siihen on sit hyvä lopettaa ja alkaa juhlistaan mun synttäreitä :-)IMG_6794 blogi6
Takki, Paita, Kaulakoru H&M / Boy-snapback eBay

8 kommenttia: