sunnuntai 10. marraskuuta 2013

FATHERSDAY

FATHERSDAY2
Se jota ilman en olis tässä, se joka oli paikalla kun synnyin, se joka on aina pitänyt mun puolia, se joka on aina katsonut mun perään, se joka aina talvisin auttoi tekemään lumilinnat, se joka jäädytti joka talvi jään meidän pihaan, jotta opittaisiin mun siskon kaa luistelemaan, se joka on aina tukenut mun harrastuksia ja kuljettanut mua niihin, se joka tulee varmaan pitämään mua 30-vuotiaanakin sen pikkutyttönä, se joka heittää paskoja vitsejä mun kavereiden kuullen, se joka saa mut aina nauramaan sen idioottimaisilla jutuilla, se jota ilman en pärjäisi, se joka tulee aina olemaan mun sankari, se jota en ikinä vaihtaisi kehenkään toiseen, se jota rakastan, se on mun isä!
FATHERSDAY
FATHERSDAY1
Eli siis tää viikonloppu meni kokonaan isänpäivää viettäessä. Lauantaina oltiin maalla äidin isää juhlistamassa. Käytiin myös pyörähtämässä paikassa, jossa pienempänä käytiin aina kun vaan siihen mahdollisuus saatiin. Tein myös pari mahtavaa löytöä tuosta kyseisestä sattumankaupasta. Muutenkin Häijään läpi ajaessa tuli muisteltua missä ennen oli mitäkin ja kuinka ajat muuttavat maisemaa.
Sunnuntaina sitten puolestaan suunnattiin hautausmaan kautta Oittiin, juhlimaan isän isää. Viikonlopun aikana tuli syötyä kaikenmaailman leivät, keksit ja kakut, joista riittääkin sitten joksikin aikaa... Mutta kuitenkin, hyvää isänpäivää vielä kaikille isille!! Ja muistakaa että meidän lastenhan ansiosta tällästä päivää ylipäätänsä vietetään :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti