lauantai 7. syyskuuta 2013

JA NAUTIN MUN ELÄMÄSTÄ

kuvailuja Hyvää lauantai-iltaa kaikille! Täällä teille postailee suurta inspistä poteva tyttönen. Elikkäs joo, oon lueskellut illalla paljon blogeja ja saanut hirmuisesti inspiraatiota mm. pukeutumiseen. Muutenkin mun päässä jyllää hirveesti suunnitelmia ja ideoita, mitä tuun toteuttaan ajallaan. Spotifyssa koko illan mulla on soinut Haloo Helsingin uudet biisit, tykkään!
Tänään oltiin Karon kaa Valkeakosken citymarketissa lastenpäivillä tekemässä kasvomaalauksia lapsille ja kävihän sielä pari vähän vanhempaakin maalattavana, haha :-D Oltiin pukeuduttu kissoiksi ja vedetty kasvomaalit omiinkin nassuihin. Kivaa oli ja aika meni tosi nopeesti!
Ja niin kuin viime postauksessa jo kerroinkin tästä mun jalkahössäkästä, niin saatiin tulokset magneetista ja vihdoin saatiin myös niitä vastauksia. Eli mun säärestä löyty ruhjetta, luumustelmaa ja pehmytkudosmustelmaa. Nyt on sitten n. 1½ kuukautta ehdotonta taukoa liikunnasta. Harmittaahan se tosi paljon ja oon hinkunu jo lenkeille ja kentälle (tai ylipäätänsä tekemään jotain muuta kun kävelyä..) vaikka kuinka monesti, mutta no can do. Odotus toivottavasti palkitaan sitten vähän päälle kuukauden päästä. Aika riennä nopeasti, kiitos :-) Nyt kuitenkin panostan vähän enemmän mun toiseen harrastukseen, eli bloggaamiseen, huippua! IMG_6440 IMG_6515 IMG_6469 IMG_6518
kuvat viikon takaisia

7 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ! Varsinkin tuo viimeinen !:)

    VastaaPoista
  2. Mietippä toisesta näkökulmasta...sulla on 1½ kk liikuntakielto, jotkut voi saada koko elämänmittasen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuokin joo! Mutta, koska tää mua koskee, mietin omasta näkökulmastani asiaa

      Poista
  3. anonyymi 2 ei se niin helppoa ole liikkumatta jos on urheillullinen! helppoahan se on jollekkin sohvaperunalle ;)

    VastaaPoista
  4. Missä sun jalkas meni ? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä, koska se alko vaan kipeytyyn enemmän ja enemmän :o

      Poista