perjantai 13. syyskuuta 2013

HAASTETTU

Haasteen säännöt:
1. Kiitä haastajaa
2. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
3. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
4. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
5. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
6. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
7. Ei takaisin haastamista.


Kiitos Henna! :-)


11 faktaa minusta:

1. En siedä itsekkäitä ihmisiä
2. Oon tosi seikkailunhaluinen
3. En tykkää lukea kirjoja
4. Mulla on luonnonkiharat
5. Oon tosi onnellinen mun ystävistä!!
6. Rusketun helposti
7. Rakastan olla yksin kotona ja kuunnella musiikkia tosi kovalla
8. Tykkään herkutella!
9. Oon aika luova ja haluisin toteuttaa itteeni enemmän
10. Mulla on ylitaipuvat nivelet
11.  Oon hirmuisen eläinrakas, vaikka oonkin allerginen












11 kysymystä minulle:
1. Missä maissa oot käyny?
- Kolme kertaa Kyproksella ja pari kertaa Virossa
2. Petaatko sängyn joka aamu?

- En :-D
3. Millanen hammasharja sulla on?
- Sellanen missä harjat on valkosii, pinkkejä ja vihreitä!!
4. Ketä halasit viimeks?

- Hmmm.. en muista
5. Kauanko sulla menee aikaa postauksen tekemiseen?
- Se vähän riippuu millasesta postauksesta on kyse, mutta yleensä 1-3h
6. Lempparipaikka kotona?

- Oma huone
7. Lempparileffa ja kuinka monta kertaa oot nähny sen?

- Tällä hetkellä mulla ei oikein oo mitään lempparileffaa
8. Tykkäätkö enemmän joulusta vai uudesta vuodesta?

- Joulusta ehdottomasti!!
9. Paras asia perheessäsi?

- Huumori varmaan :-D ja tyhmät jutut!
10. Kuinka usein katot ittees peilistä päivän aikana?

- En osaa sanoo mitään määrää, mut aika usein kuitenkin
11. Tänhetkinen lempparibiisi?

- Haloo Helsinki-Syvälle silmiin

Kysymykset haastetuille:
1. Lempi vuodenaika? Miksi?
2. Ootko koskaan ollut lentokoneessa?
3. Mitä mieltä oot rasismista?
4. Mitä esinettä/asiaa ilman et voi lähteä mihinkään?
5. Katotko lätkää?
6. Paras luonteenpiirteesi?
7. Amis vai lukio?
8. Haluaisitko hypätä benjihypyn?
9. Pahin pelkosi?
10. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
11. Mitä haluaisit juuri nyt?












En jaksa nyt haastaa ketään erityisesti, mutta kaikki halukkaat tehkää tää! :-)
HUOMIO HEI! Äänestäkää tosta sivusta erikoispostausta, jonka aattelin totettaa tossa ens viikon loppupuolella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti