lauantai 17. elokuuta 2013

LATEST SHOPPINGS

IMG_6114.JPG
Ennen koulujen alkua kävin pari kertaa shoppailemassa, enkä oo vielä kerennyt esittelemään mun ostoksia. No kuitenkin, ostin siis enemmän nyt sellasia syksy- ja kouluvaatteita. Näitten ostoksien lisäksi ostin myös takin, mustat dr denimit, huivin ja pari erillaista laturia iphonelle. Takista en saanut yhtään hyvää kuvaa, koska valotus vääristi sen värin täysin, höh. Se on siis hennesin armeijan värinen takki, missä on mustat hihat. Mutta kyllä te tuutte näkeen sen myös joskus jossain asukuvassa :-)
Yksi uusi asia mun huoneessa on toi vaaterekki, joka tuli postissa Ikealta noin viikko sitten. Olin heti ihan innoissani kokoamassa sitä ja asettelemassa mun vaatteita sille :-D Aattelin myös että, voisin taas jossain vaiheessa esitellä mun huonetta ja sen yksityiskohtia. Mutta nyt niihin ostoksiin!
ostokset2 IMG_6141 ostokset1 ostokset3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti